ZBIRKA:RAČUNOVODSTVO
Kategorija1:FINANCE
Kategorija2:OCENJEVANJE VREDNOSTI
Kategorija3:
Vrsta članka:AVTORSKI PRISPEVEK
Avtor prispevka:IRENA VIHER
Pravna podlaga:
Člen:
Verzija prispevka:
Številka revije:Revija R a-ž : 1 / 2015
Datum prispevka:3.8.2015
Članek se veže na prispevek:
Povzetek:Izdelek je tisto, kar naredijo v tovarni. Blagovna znamka je nekaj, kar stranka kupi. Izdelek lahko drugi proizvajalci ponaredijo, znamke ne morejo. Izdelek lahko hitro zapade v pozabo, dobra znamka pa je večna (Stephen King WPP Group, London). Najenostavnejši namen blagovne znamke, ki se je ohranjal skozi stoletja, je prepoznavanje določenega izdelka, storitve ali ideje, ki ima povsem samosvojo, v nečem značilno tehnološko in psihološko vrednost, po kateri se razlikuje od konkurenčnih izdelkov, storitev ali idej. Daleč v preteklost sega namen blagovne znamke, da sporoča in brani lastništvo, avtorstvo ali izvor izdelkov in storitev
Ključne besede:blagovna znamka, vrednost, ocenjevanje vrednosti, pravica do uporabe blagovnih znamk

Vsebina je vidna samo članom. Če ste že naš član se prijavite, sicer izpolnite prijavni obrazec.